Monday, May 04, 2009

2009.04.16 灣仔電子產品展



2009.04.16 灣仔電子產品展

9 comments:

瑤藍 said...

唔知點解,我好想幫呢三個party 配對白......:P

波夫波的廁旁手記 said...

hi vivian,
竟然! 試下呀~~ ^_^

林綸詩 said...

They're so intended to be something else..right? starts with an 's'

XD

波夫波的廁旁手記 said...

hi綸,
哈哈.我知你想講咩,雖然我本來沒有這個意思,但你這樣一講,也不錯!!果然知我心意.:)

Anonymous said...

I have the same association with cindy when I saw this photo.... haha

Anonymous said...

HI'm thickest, forget to type my name...

波夫波的廁旁手記 said...

hi thickist,
哈哈,似乎大家開始捉到我條...路.

Anonymous said...

大佬:
傳說中的黑色精 虫
虫虫...

波夫波的廁旁手記 said...

hi虫虫,
哦? 有這個傳說嗎? 倒想聽聽黑色精虫的故事喎~~